سهر

سهر

سهر در گویش دو سه هزار سال پیش یعنی قرمز یا فولاد گداخته و در جنوب سهر چند تپه قرمز رنگ وجود دارد که نقطه آغازین سهر از چشمه کنار تپه بوده است و به همین علت نام این روستا سهر 'گردیده است.
سهر

سهر

سهر در گویش دو سه هزار سال پیش یعنی قرمز یا فولاد گداخته و در جنوب سهر چند تپه قرمز رنگ وجود دارد که نقطه آغازین سهر از چشمه کنار تپه بوده است و به همین علت نام این روستا سهر 'گردیده است.

نمای سهر


نمای سهر از روی تله گردی
تابستان 1392


(عکس از سجاد امیری )
نظرات 5 + ارسال نظر
مجید شنبه 30 فروردین 1393 ساعت 19:23 http://WWW.MINIJACKIE.BLOGFA.COM

خواهش می کنم آقا رضا

مدافعان حرم شنبه 30 فروردین 1393 ساعت 19:13

سلام
آقا قرار بود اخبار روستا را هم بذارید پس چی شد ؟

در مورد اخبار بنده یکبار دیگه هم عرض کردم که اگه فکر میکنید اخبار خاصی وجود داره و ما اون رو توی سایت ننوشتیم لطف کنید اخباری که میخواهید توی سایت باشه رو به شماره 09128469255 پیام بدید و ما هم نهایتا تا دو ساعت بعدش اون خبر رو رو سایت به نمایش در میاریم.

رضا حقگویان شنبه 30 فروردین 1393 ساعت 18:00 http://www.sohr.blogsky.com/

سلام و خسته نباشید. عکس خیلی قشنگیه.نظر بچه سهری فکر کنم درست باشه. تله سوری ، تپه های پایین سهر می باشد.از آقا مجید هم تشکر میکنم بابت عکس های قشنگش. آقا مجید استعداد خوبی توی عکاسی داره، پیشنهاد میکنم در این رشته ادامه تحصیل بده یا بره کلاس های عکاسی تا عکاس حرفه ای بشه.

اصلاح شد.

بله ایشون عکس های خوبی داره که ما هم از عکس هاشون استفاده میکنیم.

بچه ی سهری شنبه 30 فروردین 1393 ساعت 16:31

سلام این عکس
از روی تله گردی هست
باتشکر

بله
اصلاح شد
ممنون

مجید شنبه 30 فروردین 1393 ساعت 16:27 http://www.minijackie.blogfa.com

سلام
این عکس رو که من بهت دادم

این طور نیست

من عکس هایی که از آلبوم شما بر میدارم رو مطمئن باش پایین عکس مینویسم که از شماست
ولی خوب یه سری از عکس های شما متعلق به آقا رضا قاسمی هست و من و شما از آلبوم ایشون برداشیتم و من نمیتونم وقتی عکس رو از پوشه آقا رضا آپلود میکنم تک تک چک کنم که نکنه یه وقت این عکس توی پوشه شما هم باشه تا من اسم شما رو بنویسم در حالی که این عکس یه وقت از شما هم نباشه و صاحب اصلی عکس در واقع آقا رضاست!
ولی این عکس رو من یادم هست که تابستون 92 که با بچه ها رفتیم بالای تله سوری یکی از بچه ها این عکس رو با گوشیش گرفت و برام بلوتوث کرد ( البته من مطمئنم که اون شخص شما نبودی)

در ضمن دوستانی هم که عکس رو بلوتوث میکنن اگه میخوان اسمشون توی سایت نوشته بشه عکس رو توی پوشه ای به نام خودشون ذخیره کنند یا اسم عکس رو که مثلا dsc-0238 هست رو به نام خودشون تغییر بدن یا هر کار دیگه ای که ما متوجه بشیم این عکس متعلق به چه کسی هست تا دیگه این مسایل پیش نیاد و نباید توقع داشت که عکسی رو که یکسال پیش برای ما بلوتوث کردن رو ما یادمون باشه که از چه کسی گرفتیم چون نفرات ماشالله زیاده و انسان هم فراموش کار ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد